Maj, 2011

Silesia MTB Cup

Niedziela, 29 maja 2011 Kategoria Zawody
W tamtym roku powiedziałam sobie, że teraz wystartuję, ale jednak się nie udało. Rower niesprawny, a ja chora, więc pojechałam tylko pokibicować i porobić zdjęcia. Na miejscu spotykam ekipę na Cube'ach, którą poznałam na Masie, przyłączyłam się do nich, bo w ekipie raźniej :) O 10:00 był start GIGA, niestety żadnego znajomego nie widziałam.

Później, czekając na start MINI, spotykam ficusia. Pochwalił się swoim nowym sprzętem, ładny, ładny :)

A tu ekipa na Cube'ach :)

Miałam być tylko na starcie GIGA, a wyszło tak, że chyba o 14 się zebrałam. Spotkałam jeszcze Raptora i Młodego z rodzicami, trochę z nimi pogadałam i potem już do domku :)

Katowicka Masa Krytyczna

Piątek, 27 maja 2011 Kategoria Masa Krytyczna
W tym miesiącu oczywiście nie mogło mnie zabraknąć na Masie :)
Na rynku stawiłam się o 17:00, z Indim, Mateuszem i Radkiem rozwieszaliśmy banner.

Niestety przez pogodę, która nie była zachęcająca, stawiło się tak mało rowerzystów - było ok. 40 osób, część z Gliwic, z Siemianowic Śląskich, z Sosnowca, z Mysłowic itp.

Trasa tym razem nie przebiegała przez Silesię, tylko standardowo przez rondo, Słoneczną Pętlę, Mickiewicza, Andrzeja, Kościuszki, Szeligiewicza, Powstańców, Graniczną, Krasińskiego, Francuską, Warszawską i Teatralną.

Atmosfera mi się bardzo podobała, było trochę pogaduchów :)

Fajnie też, że przyjechało parę nowych twarzy, czy osoby, których już dawno nie widziałam :P

Film :)

Juwenalia / Promocja MK

Niedziela, 22 maja 2011
Km: 25.09 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Takie trochę zbiorcze, w piątek praktycznie piechotą z ekipą na ogródek (Juwenalia), w niedzielę powrót też praktycznie piechotą do domu, a zaraz potem pod teatr i spotkanie z Indim, Oskarkiem i Mateuszem. Podjazd na Dolinę Trzech Stawów i promocja Masy Krytycznej. Myślę, że frekwencja jakaś tam będzie, bo trochę ludzi zwróciło uwagę na banner.

Ogródek / Uczelnia

Poniedziałek, 9 maja 2011
Najpierw na ogródek skorzystać ze słoneczka, a później na ping-ponga na PŚ i do domu.

Gliwicka Masa Krytyczna

Piątek, 6 maja 2011 Kategoria Masa Krytyczna
Dzisiaj do Gliwic z Iwoną pociągiem, bo przeziębienie mnie trzyma i nawet bym nie dała rady jechać rowerem. Zresztą co chwile mi coś przeskakuje, więc trzeba go kiedyś w końcu do serwisu oddać. Przejazd spokojny, po Masie after i z powrotem na pociąg do Katowic.

Dane trochę na oko, bo zaś mi się licznik zresetował :/