Kwiecień, 2012

Strąkowa

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012
Dziś po sytej kolacji trzeba było się rozruszać, więc pętelka wokół Strąkowej i po okolicznych wsiach i polach :)

Rychlebske Stezky - Trail pod Sokolím vrchem

Czwartek, 26 kwietnia 2012
Pr. maks.: 44.00 Temperatura: 20.0°C HRmax: HRavg
Dziś wyjazd na przedmajówkowy urlop :) Maciek ma w Strąkowej rodzinę (okolice Ząbkowic Śląskich), więc z noclegiem nie było problemu. Na pierwszy dzień mieliśmy zaplanowane Czechy, a dokładniej Rychlebskie Ścieżki, czyli triale w okolicach Černé Vody. Dojechaliśmy z małym błądzeniem, bo jesteśmy takimi pierdołami, że zapomnieliśmy najważniejszego - map i przewodników. Ale w końcu jesteśmy pod Domem Kultury, gdzie rozpoczynają się szlaki.

Na pierwszy ogień idzie Trail pod Sokolím vrchem. Objeżdżamy Masyw Sokolího vrchu nad Černou Vodou, przewyższenie wynosi 470 m., a długość trasy 16 km. Możemy spotkać wiele kładek, mostków, kamieni i innych niedogodności, np. przejazd przez rzeczkę :P

Ten konkretny trail jest podzielony na kilka mniejszych tras. Po dojechaniu do rozwidlenia ze względu na mnie wybieramy łatwiejszą trasę, bo jednak to, co do tej pory pokonaliśmy były trochę wymagające, więc nie chciałam się jeszcze bardziej pogrążać :P

Dalsza trasa chyba już taka trudna jak wcześniej nie była, jednak mimo to poziom trudności dla mnie nie był średni :P

No i oczywiście bez gleby nie mogło się obyć, Maciek mistrzowsko mnie uchwycił :D Ale jak ja to zrobiłam to już nie wiem, chyba najechałam na jakiś kamień w tej rzeczce.

Przeżyłam, wstałam, został mi tylko obdarty łokieć i siniak na nodze. Można jechać dalej :)

Już prawie na samym końcu trasy przejeżdżamy przez ruiny zamku Kaltenstejn.

Pozostaje nam już tylko zjazd do Černá Voda i powrót na parking.

Zmęczeni w końcu docieramy do auta.

Mieliśmy przejechać jeszcze drugi trail (niby łatwiejszy), jednak ja już jestem padnięta, Maciek troszkę też, więc zostawiamy to na dzień, kiedy będziemy wracać z majówki.

Podsumowując: trasa ciekawa, jednak dla mnie bardzo wymagająca, żeby dojść do takich umiejętności będzie trzeba jeszcze poczekać.

Gliwicka Masa Krytyczna

Niedziela, 22 kwietnia 2012 Kategoria Masa Krytyczna
Dziś wyjątkowo w ten piątek Masa w Gliwicach, gdyż pierwszy piątek miesiąca był Wielkim Piątkiem. Przed 18.00 stawiliśmy się z Maćkiem na Krakowskim, po drodze spotkaliśmy jeszcze Kubę. Na Krakowskim już trochę ludzi, doszła jeszcze Iwona i się okazało, że ma kapcia. Łatanie dętki, a w międzyczasie Masa już rusza. Wyjechaliśmy w poszukiwaniu wszystkich, jednak się nie udało, więc skierowaliśmy
się do Forum po zakupy na ognisko, a potem na Sikornik. Ludzi dużo, kiełbasek nad ogniskiem też :) I tort też był :) Zebraliśmy się, bo zaczynało pokropywać, powrót już w deszczu :P

Od mechanika

Czwartek, 19 kwietnia 2012
Najpierw autem do mechanika, a z powrotem już rowerem. Jazda przez ścieżkę techniczną wzdłuż autostrady, przez lotnisko i do domu. Potem jeszcze na chwilkę do sklepu i z powrotem.

Po rowerowych :)

Sobota, 14 kwietnia 2012
Dzisiaj od rana jeździliśmy z Maćkiem po rowerowych w poszukiwaniu sakw. Jeździłam z sakwami w lato, mogłam się przekonać czy faktycznie jest tak fajnie. I w porównaniu z jazdą z plecakiem - sakwy są o wiele lepsze. A że na wrzesień planujemy z Maćkiem przejechać Świnoujście - Hel, to jednak jakieś sakwy by się przydały. Crosso odpadają, mimo to że są bardzo dobre, jednak cena mnie przerasta. Myślałam nad Kellys Trial 45l i nad Kellys Hook. Jednak po przymierzeniu i zastanowieniu się zdecydowałam się na Hook'a. Mocowanie ok, sakwa 3 komorowa, każdą mogę wozić pojedynczo, więc to na plus. Zobaczymy jak się sprawdzą :)

A tu tak sakwa się prezentuje :P

Z rowerowego jeszcze do Forum i Areny i do domu :)

Katowice - Gliwice - ZMK - Gliwice

Piątek, 13 kwietnia 2012 Kategoria Masa Krytyczna
Najpierw do Maćka, a potem wspólnie z Chemikiem dojazd na Masę do Zabrza. Powrót szybki, uciekaliśmy przed deszczem, dopiero pod domem nas złapało :P