Sierpień, 2010

Niedziela, 29 sierpnia 2010
Koło 10 wyjechałam sobie samotnie do parku, już w drodze zaczęło trochę padać, było zimno i myślałam, czy by nie zawrócić, ale w końcu nie lało, więc jechałam dalej. W parku już przestało padać, ale nadal było mi zimno (mimo długich spodni i bluzy), głowa mnie zaczęła boleć i w ogóle jakoś dziwnie się czułam... Spokojnym tempem zrobiłam dwa kółka, pod koniec zaczęło nawet słońce wychodzić, jednak gdy byłam już w centrum, to nad Chorzowem zaś pojawiły się ciemne chmury. Także uciekłam przed deszczem, bo jakieś pół godziny później zaczęło lać i u mnie :P

Wieczorem umówiłam się z Bartkiem, że pojedziemy do parku na koncert Myslovitz, jednak nie wpuszczali z rowerami, także doszliśmy do wniosku, że pojeździmy po parku i poszukamy keszów. Wiedziałam, że jest jakiś w tym a'la amfiteatrze, jednak byli tam ludzie, a krzaków było dość sporo, a ja nie wiedziałam, gdzie szukać :P Podjechaliśmy pod Planetarium w celu szukania kolejnego kesza. Tym razem poszło szybko, bo Bartek już wiedział gdzie jest schowany. Skrzynka mnie zaskoczyła, była duża i właściwie ciekawie ukryta :)

Wpisaliśmy się tylko do logbooka i odłożyliśmy skrzynkę na miejsce. Ruszyliśmy dalej z zamiarem szukania pewnego bunkra, jednak w ciemności było to niemożliwe, więc tylko tak poobjeżdżaliśmy park. Przy okazji przetestowałam lampkę, sprawuje się bardzo dobrze, w tych ciemnościach wszystko w miarę było widać :) Gdy już zrobiło się trochę zimno, to zawróciliśmy w stronę domu. No i w koncertu wyszła nocna jazda :P

Katowicka Masa Krytyczna

Piątek, 27 sierpnia 2010 Kategoria Masa Krytyczna
Dzisiaj kolejna Katowicka Masa Krytyczna, także z pracy szybko do domu i na Rynek. Pogoda od rana nie zachęcała, padało, ale w czasie Masy tylko pokropywało, także było znośnie. Na rynku stawiłam się o 17.30, a tam z 7 osób. Czekaliśmy i czekaliśmy, a ludzi nie przybywało, także ochota na Masę mniejsza. Przywędrowali też ficuś z Bartkiem, ale tym razem bez rowerów. O 18 wspólne zdjęcie (zrobione przez ficusia :P) i ruszamy.

Na Słonecznej Pętli zdjęcie całości - było nas 15 osób, szczerze mówiąc - PORAŻKA...

Sam przejazd spokojny, kulturalny, bez żadnych nieciekawych wydarzeń.

W czasie przejazdu trochę nam pokropiło, ale z cukru nie jesteśmy, przeżyliśmy :)

Ogródek

Czwartek, 26 sierpnia 2010
Dziś tylko na ogródek na obiad i z powrotem. Na ogródku w końcu wyczyściłam porządnie rower, lśni jak nowy :D I aż dziw mnie brał ile w na pozór czystym rowerze mam syfu :P Wyczyściłam całą kasetę, łańcuch, powyciągałam jakieś patyki i resztki ściółki, masakra :P Ale stukać nadal mi coś stuka, chociaż trochę mniej, ale nadal nie umiem zlokalizować tego dźwięku. Może piasta? Kiedyś będę musiała go oddać na przegląd...

Hałda na Kostuchnie

Poniedziałek, 23 sierpnia 2010
Dziś taki spokojniejszy wypad :) Przyszłam do domu po pracy, odpaliłam komputer, a tam wiadomość od Bartka, że zamierza wybrać się na rower i jakby co, to mam dzwonić. A ja wiadomo - na rower jestem zawsze chętna, tym bardziej w towarzystwie :) Także wyjazd na 3 stawy, gdzie spotkaliśmy się w połowie asfaltu. Stamtąd w stronę Giszowca, jednak nie pojechaliśmy nad stawy, tylko skręciliśmy gdzieś w las i wyjechaliśmy na Murcki. Tam ciągle lasami, gdzie dostaliśmy się w końcu na Kostuchnę, więc rzuciłam propozycją, żeby wybrać się na hałdę. Kiedyś przypadkowo u kogoś na BS znalazłam wpis o tym, że szukali jakiegoś kesza, poszukałam po necie co to jest, znalazłam i w końcu ten geocaching mnie zainteresował :P A pamiętałam, że na hałdzie była ukryta skrzyneczka i wiedziałam gdzie mniej więcej, także wjechaliśmy i od razu wzięliśmy się za poszukiwania. W końcu ja pierwsza ją wypatrzyłam :D Zawartość może nie powalała, no ale liczy się zabawa przy poszukiwaniu :P

Tu Bartek z logbookiem:

i ja przy wpisywaniu się :P

Schowałam znowu bezpiecznie skrzynkę, objechaliśmy kawałek hałdę i znowu na dół. Pojechaliśmy w stronę Piotrowic, a potem już ścieżką rowerową na Jankego aż do parku Kościuszki. Tam chcieliśmy znaleźć kolejnego kesza przy wieży spadochronowej, no ale niestety... Szukaliśmy, szukaliśmy i nie znaleźliśmy, może za nisko szukaliśmy ;) Poddaliśmy się, a że zaczynało trochę kropić, to zebraliśmy się i każdy już w swoją stronę praktycznie pojechał. Jadąc już Mikołowską trochę padało, ale jakoś dojechałam.
Także kolejny wypad nie z tych z serii "WPKiW", jest co do czytania :P

Tychy, Lędziny

Niedziela, 22 sierpnia 2010
Dzisiaj wypad z Radkiem. Umówiliśmy się o 16 pod Spodkiem i ruszyliśmy na Dolinę, a tam w stronę Tychów i na Lędziny. Pierwszy raz jechałam tą drogą, na Tychy zawsze jeżdżę inaczej, także było coś nowego :P Ale ogólnie droga fajna i przyjemna, dużo w terenie, potem dopiero asfalt się zaczął. W Lędzinach podjazd pod Kościół na górce, masakra, na podjazdy się nie nadaję, no ale jakoś wjechałam :P

Widoki stamtąd super, nawet Beskidy było widać ;)

]

Tu jeszcze jakaś hałda, zastanawialiśmy się, gdzie jest...

Na górze odpoczęliśmy, zjechaliśmy na dół po zapas picia i ruszyliśmy do Katowic drogą, którą już jeździłam, także co nieco kojarzyłam :P W drodze na Dolinę wstąpiliśmy jeszcze do mnie na działkę, a potem już do centrum. Radek odwiózł mnie pod dom i sam już w swoją stronę. Ale coś dziś kondycja kiepska, nie chciało mi się jeździć, nogi trochę bolały... :P

Sobota, 21 sierpnia 2010
Koło 11 wpadli po mnie Raptor i Pablow z moją bluzą i razem najpierw do Uni Sportu (kupiłam lampkę w końcu! :P), a potem do parku. Zrobiliśmy 2 kółka i przy tym powkurzaliśmy się na ludzi, bo stoją, albo chodzą na całej szerokości ścieżki i nie ma jak przejechać, a i się nawet nie odsuną... Nie ma co jeździć w weekendy do parku jak jeszcze jest ładna pogoda. Potem chłopaki odwieźli mnie do centrum i zawrócili, a ja już do domu.

Bytomska Masa Krytyczna

Piątek, 20 sierpnia 2010 Kategoria Masa Krytyczna
Rewelacyjny dzień ;) Po pracy śpieszyłam się od razu do domu, żeby szybko się przebrać i na rower. O 17.20 spotkaliśmy się z Raptorem, Starym-Młodym (:P) i Bartkiem pod City Rockiem i skierowaliśmy się do Bytomia na Masę Krytyczną. O dziwo, wyrobiliśmy się i byliśmy chyba punktualnie o 18 na Rynku w Bytomiu. Takiej średniej jak wtedy z nimi, to chyba nigdy nie miałam, choć oczywiście chłopaki się ze mnie nabijali, że to i tak nic :P Od razu na miejscu przywitaliśmy się z Dyniem, który rozdawał wszystkim balony :) Tam jeszcze spotkaliśmy Radka, który postanowił sam przyjechać, nie z nami :P Przejazd bardzo fajny, było ok. 140 osób, policja nas eskortowała i świetnie się spisała. Ogólnie cała Masa super, także ukłony dla organizatorów - Jacka i Romana! ;) Po Masie szybkie zakupy, jakieś picie i batony, i w drogę do Katowic w ekipie takiej samej jak do Bytomia, no i jeszcze z Radkiem ;) Chłopaki odwieźli mnie do domu, gdzie postanowiliśmy, że jeszcze idziemy gdzieś posiedzieć. Skierowaliśmy się na Stawową i siedliśmy sobie z Shake'ami na dworze. Potem padła kolejna propozycja - jedno kółeczko w WPKiW. Niestety ja bez przedniej lampki (muszę w końcu kupić...), także chłopaki mnie obstawili. W nocy zupełnie inaczej się jeździ niż za dnia, ale też bardzo fajnie, zacznę częściej. Także miało być jedno kółko, a wyszły dwa, po czym chłopaki odwieźli mnie do domu i sami skierowali się w swoje strony. Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do udanych, Masa bardzo mi się podobała i te wieczorne kręcenie w kameralnym gronie też super ;) Dzięki wszystkim za ten rewelacyjny dzień! ;)

Sobota, 14 sierpnia 2010
Czemu po tygodniu wstawania o 6.20 rano, kiedy chcę się wyspać w weekend, to oczywiście wstanę wcześnie? :P Także skoro wstałam, to wygramoliłam się z tego domu i ok. 8.30 wyszłam na rower. Trasa "lekko zmodyfikowana" - robiłam kółka w drugą stronę :D W parku rowerzystów brak praktycznie, jak już, to same starsze osoby, dużo natomiast biegaczy, no i jeszcze chłopak na rolkach się trafił (swoją drogą też bym tak chciała jeździć na rolkach :P). Po trzech kółkach od razu do domu. Chwilę po tym jak wróciłam dzwoni Raptor czy nie wyjdę z nim i Pablowem na rower. Także o 12 chłopaki byli już pod moją klatką. Miałam przyjemność obejrzeć ich szosy i nawet się przejechać :D Moje pierwsze słowa, to "ale lekkie" :D Maszyny super, chociaż miałam opory przed szybszą jazdą, poza tym jak siadłam na siodełku, to już i tak nie mogłam pedałować :P Heh, może i ja się kiedyś szosy dorobię... :P Z chłopakami zaś trzy kółka w parku i z powrotem do domu.
Wieczorkiem jeszcze jazda na ogródek.

Czwartek, 12 sierpnia 2010
Dwa kółka w parku. Męczy mnie jak jest tyle ludzi i trzeba każdego wymijać, bo łażą środkiem ścieżki... Poza tym ostatnio samej mi się nie chce :P