Czerwiec, 2011

Terenowo

Wtorek, 28 czerwca 2011
Dziś na spokojniej, rano najpierw na Polibudę zawieźć indeks, a stamtąd na Dolinkę i terenami nad Janinę na Giszowiec. Tam objazd wokół i na ogródek, a wieczorem powrót do domu.

Gliwice - Katowice / Ogródek

Poniedziałek, 27 czerwca 2011

Wielki Kanion Tarnogórski

Niedziela, 26 czerwca 2011
W końcu jakiś dłuższy wypad na rowerze, chociaż i tak jeszcze nie powinnam, ale wytrzymać się już nie da. Tym razem pociągiem do Gliwic i z kolegą w stronę Tarnowskich Gór nad Wielki Kanion Tarnogórski. Byłam zafascynowana fotkami Marcina, że w końcu musiałam tam kiedyś pojechać :) Dojazd ok, chociaż trochę katar mnie męczył... Na miejscu odpoczynek, bananki, herbatka i zdjęcia (niestety wzięłam tą gorszą cyfrówkę i jakość mnie nie zadowala :P).

Po odpoczynku jeżdżenie po terenach i generalnie spacery z rowerem na plecach :P

Chcieliśmy odnaleźć jakąś krótszą drogę i trochę tam pobłądziliśmy, aż w końcu wyjechaliśmy na DSD. Stamtąd już kierujemy się w stronę Gliwic.

Katowicka Masa Krytyczna

Piątek, 24 czerwca 2011 Kategoria Masa Krytyczna
Ostatni piątek miesiąca, więc i Katowicka Masa Krytyczna, na której nie mogło mnie zabraknąć :) Pogodna powiedzmy, że dopisała, bo nie lało, chociaż chmury były. Przed 18.00 wspólne zdjęcie i ruszamy w drogę.

Przybyło 54 rowerzystów, co cieszy, bo to więcej niż w tamtym miesiącu. Najmłodszy uczestnik miał zaledwie 6 lat :)

Masa przebiegła spokojnie i jak zwykle miło. Po Masie after we Wiosce na Dolinie, a potem już mniejszą ekipą przejazd na Giszowiec, gdzie Krzynio pokazał nam świetne miejsce na ognisko (już wiadomo, gdzie będzie następny after :)). Potem nad Janinkę chwilkę posiedzieć, obgadać sprawy Masy, no i oczywiście pamiątkowe zdjęcie (jedyne na którym jestem :P).

Powrót do domu już tylko z Indim i Krzyniem. Oczywiście co chwile dostawałam zawału, gdy słyszałam "patrz!". Także widzieliśmy i sarenkę, i zające, i dziki (w tym momencie to już serio zawał :P). Do domu dotarłam jakoś przed 23.00 i muszę stwierdzić, że dzień bardzo udany :)

Ogródek

Czwartek, 23 czerwca 2011
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 23.0°C HRmax: HRavg
W końcu na rowerze :) Jednak niestety tylko dojazd na ogródek, nie mogę jeszcze jeździć, bo jestem jeszcze niewyleczona do końca...

Ogródek

Niedziela, 12 czerwca 2011
Na ogródek i z powrotem.

Gliwice - Katowice / Ogródek

Sobota, 11 czerwca 2011
Rano powrót z Gliwic do Katowic, a po południu na ogródek skorzystać ze słoneczka :) Powrót do domu przez park Kościuszki.

Zabrzańska Masa Krytyczna

Piątek, 10 czerwca 2011 Kategoria Masa Krytyczna
Oczywiście drugi piątek miesiąca, więc wypad na Masę do Zabrza. Umówiłam się z Młodym w Chorzowie, ale mi napisał, że nie zdąży i dogoni mnie w trasie. No to pojechałam, przejechałam przez Chorzów, Świętochłowice, Rudę Śląską, aż wjechałam do Zabrza, a jego nadal widać nie było. W końcu mnie dogonił i już razem na pl. Wolności. Tam podobno rekord - ponad setka rowerzystów :) Przejazd tym razem bez eskorty policji, także niektórzy kierowcy byli nerwowi, ale całokształt całkiem pozytywnie :) Potem przejazd na aftera (gdzieś na jakąś hałdę :P), kiełbaski, pogaduchy. Dopiero dużo po 23 zebraliśmy się z Iwoną i Kubą i do Dzikiego na aftera po afterze :)

Dolina Trzech Stawów / Ogródek

Niedziela, 5 czerwca 2011
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 25.0°C HRmax: HRavg
Dzisiaj z rana doszłam do wniosku, że rower będzie idealnym sposobem na odreagowanie. Także po 9 już jechałam sobie na Dolinkę, tam terenami, aż nad staw Janina na Giszowcu. Kółko i zjazd na ogródek. Mimo że pora dość wczesna, to słońce nieźle prażyło, chyba o 7 trzeba będzie wychodzić :P Na ogródku posiedziałam cały dzień i wieczorem powrót do domu.

Spragniona terenów :)

Sobota, 4 czerwca 2011
Początek wyprawy z ogródka, na chwilkę do domu i pod Silesię, gdzie stawił się Michał z kolegą. Skierowaliśmy się do WPKiW i podjechaliśmy sobie na mniejszy tor. Ja, jak to ja, więcej patrzyłam niż jeździłam, ale kawałek toru też przejechałam :P Potem podjazd prawie pod Planetarium i zjazd na ten większy tor. Potem z WPKiW jazda do Silesii po uzupełnienie płynów i na Dolinkę pojeździć kolejnymi leśnymi ścieżkami. Czasu już mało było, bo chłopaki z Piekar, więc po objechaniu Dolinki już z powrotem do centrum.