Lipiec, 2010

Dolina Trzech Stawów

Środa, 14 lipca 2010
Przez cały dzień skwar na dworze, więc ruszyłam się dopiero po 20... Miałam plan jechać w stronę Giszowca, jednak w połowie drogi się wróciłam, bo moja wyobraźnia płatała mi figle i ciągle miałam wrażenie, że zaraz spotkam jakiegoś dzika, za którymi jakoś średnio przepadam :P Wróciłam na Dolinę i tam rundka asfaltem, potem skręciłam w las, jednak zaś coś słyszałam, poza tym komary zaczęły gryźć niesamowicie, więc doszłam do wniosku, że jednak takie wieczorne wypady nie są odpowiednie i wróciłam na ogródek. Chyba przerzucę się na ranne jazdy :)

Dolina Trzech Stawów

Wtorek, 13 lipca 2010 Kategoria Katowitz Biker'z
Dziś wtorek, także o 17, jak co tydzień, spotkanie z Katowitz Biker'z na Dolince. Coś jednak ludzie są leniwi, w roku szkolnym/akademickim niby brak czasu, a w wakacje to samo... Przyjechał tylko Krzychu, z którym jednak sobie za dużo nie pojeździłam, bo miał mały wypadek. Postaliśmy z godzinkę, pogadaliśmy i w końcu ruszyłam sama w stronę Giszowca. Tam kółko wokół stawu Janina i z powrotem na ogródek.

Na ogródek

Poniedziałek, 12 lipca 2010
Rowerowo na ogródek, od dzisiaj tam sobie pomieszkuję, także myślę, że codziennie znajdę czas, żeby sobie chociaż po dolince pośmigać :)

Na ogródek

Niedziela, 11 lipca 2010
Dzisiaj na ogródek przez Dolinę, a z powrotem już normalnie ulicami. Muszę odpocząć od roweru i ogólnie, bo coś ostatnio nie mam sił :P

Rekreacyjnie :)

Sobota, 10 lipca 2010
Dzisiaj miał być taki rekreacyjny wypad z Dawidem, bo jednak skwar na dworze, a ja i tak po 5 dniach w górach nie miałam sił jeszcze na pedałowanie. Przejechaliśmy się na Dolinkę, tam zrobiliśmy kółeczko i pojechaliśmy do Chorzowskiego. Tam spotkaliśmy Pablowa, a później Sime, zrobiliśmy razem dwa kółka, no i do domku odpoczywać ;)

Decathlon - Sosnowiec

Piątek, 2 lipca 2010
W planach miałam jechać autem do Decathlonu, jednak dzwonił Dawid, czy wyjdę na rower, więc wyszło na to, że pojechaliśmy tam na rowerach. Oczywiście żadne z nas nie wiedziało jak jechać, trochę się pogubiliśmy, ale w końcu z małą pomocą ludzi dojechaliśmy do tego Decathlonu. Tam poszukiwanie spodni w góry, no ale ja jak zwykle muszę 100 razy pomyśleć zanim coś kupię :P Ale najlepszy był Dawid, który chciał kupić okulary, a zapomniał PIN-u do karty. Kasjerki miały polew :P Z powrotem trasa trochę inna, więcej błądzenia, ale w końcu na wyczucie trafiliśmy do centrum Sosnowca, a stamtąd już spokojnie do Katowic przez Szopienice i Zawodzie :)