Rumunia 2014 - podsumowanie

Środa, 9 lipca 2014 Kategoria Rumunia 2014
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Do wyjazdu do Rumunii byłam sceptycznie nastawiona, nie wiedziałam czego się spodziewać, Rumunia kojarzyła mi się z biedą i żebrakami. Jednak po naszej małej rundce muszę stwierdzić, że bardzo się myliłam! Największym dla mnie zaskoczeniem była życzliwość ludzi, każdy podchodził i starał się pomóc, gdy widział, że pochylamy się z Maćkiem nad mapą lub rozglądamy się w poszukiwaniu jakiegoś miejsca. W Polsce raczej niespotykane, może gdzieś w mniejszych miejscowościach, ale na pewno nie w dużych miastach.
Biedę w Rumunii oczywiście da się zauważyć, zwłaszcza na północy kraju, ale nie jest to równoznaczne z dużą ilością żebrzących ludzi (aczkolwiek parę razy zdarzyło się spotkać żebrzące dzieci).
Sam kraj bardzo mi się spodobał, widok gór otaczających mnie wokół był niesamowity. A góry to coś, co kocham! Znalazłoby się pełno szlaków, które z chęcią bym przeszła. Na plus jest to, że namiot można rozbić prawie wszędzie.

Trochę statystyk naszego wyjazdu:
  • spalone kalorie: 10577 kcal
  • średnio przejechanych kilometrów na dzień: 60,48 km
  • średnio czas jazdy: 3 godziny i 56 minut

Miało być więcej, ale i tak wyszło ładnie, jak na moją kondycję :)