WPKiW i Muchowiec

Sobota, 15 maja 2010
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 13.0°C HRmax: HRavg
Wstałam dość wcześnie jak na weekend, patrzę przez okno - nie pada, także doszłam do wniosku, że lepiej wcześniej wyjść pojeździć, bo potem zaś lunie i nici z jazdy. Obrałam kierunek do parku Chorzowskiego, tam dwa kółka. Ludzi malutko, zupełnie inaczej się jeździ niż popołudniami. Z parku do domu po rzeczy, które miałam zawieźć bratu na ogródek, no i na Muchowiec. Tam chwilkę posiedziałam, pozrywałam bez, pomogłam powiesić szafkę i z powrotem do domu :P
Muszę się wyżalić tak poza tym... Byłam w 5 sklepach w poszukiwaniu butów SPD i albo nie ma ich w ogóle, albo nie ma małych rozmiarów... Jedynie w Bikershopie była jedna para 37 z Northwave, ale jakoś dziwnie leżały. Idzie się wściec, bo chcę w końcu kupić te buty, a nie mam gdzie. W poniedziałek zamierzam jechać jeszcze do Chorzowa i Rudy, może tam coś wynajdę, a jak nie, to nie wiem...

Tak, targi kwiatów były :) A co do sklepów, to dzięki, w niektórych nie byłam, także porozglądam się :) Jeśli chodzi o rozmiar, to akurat z Northwave rozmiar był taki sam jak rzeczywisty, być może inne mają inaczej. Zobaczymy, mam nadzieję, że w końcu natrafię na coś fajnego :) Pozdrower :)
mycha89
- 20:49 sobota, 15 maja 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cesam