WPKiW

Niedziela, 23 maja 2010
Pr. maks.: 41.40 Temperatura: 21.0°C HRmax: HRavg
Trzy kółka w WPKiW. SPD jak na razie się spisują, bloki chyba dobrze ustawione, bo kolana nie bolą, zobaczymy jak będzie przy dłuższych dystansach. Jednak niepokoją mnie łokcie, bo ostatnimi czasy zaobserwowałam, że po jakiś 15 km zaczynają mnie boleć, szczególnie przy zginaniu... Dziwne, bo nigdy tak nie miałam, kolana owszem często mnie bolały, ale łokcie...?

Edit:
Myślałam, że poranna jazda będzie dzisiaj moją jedyną, ponieważ mam taki nawał roboty i nauki (9 kolosów i zaliczeń w tygodniu + zrobienie 2 sprawozdań!), że trzeba to jakoś ogarnąć. No ale ja jestem mało asertywna, zwłaszcza jak jest taka piękna pogoda i słyszę słowo "rower" :P Dzwonił Dawid i długo mnie nie namawiał, żebym wyszła. Pojechaliśmy na dolinkę, tam masa ludzi, strasznie się jeździ... Stamtąd w stronę Giszowca na Murcki. Tam zrobiliśmy kółko, zaś na dolinę i stamtąd na Brynów. Dawid odbił do domu, a ja przez park Kościuszki dalej do domu. Ubłocona byłam strasznie, w lasach murckowskich pełno wody i błota, ludzie to jak na ufo na mnie patrzeli :P Tak w ogóle jest powiedzenie "nie chwal dnia przed zachodem słońca". Już się cieszyłam, że żadnej gleby w SPD nie zaliczyłam, a tu psikus - dwie gleby :P Przy jednej doszłam do wniosku, że jak zaraz nie zejdę z roweru, to się wywalę, więc wypięłam prawą nogę, a poleciałam na lewą :P Także pamiątka w postaci siniaka jest. A druga przy torach kolejowych na dolinie, stanęłam w miejscu i już nie umiałam się wypiąć, złapałam się barierki i poleciałam :P Ale fajnie jest, jakoś się nie zrażam, myślę, że za jakiś czas będę już automatyczni wszystko robić :)