Katowicka Masa Krytyczna

Piątek, 28 maja 2010 Kategoria Masa Krytyczna
Mimo że dzisiaj rano jeszcze umierałam, choroba trzyma mnie od poniedziałku, to doszłam do wniosku, że Masy nie odpuszczę, wszakże tempo nie jest powalające, a i pogoda sprzyjająca :) Pod teatrem byłam przed 17.30, już trochę ludzi było, ostatecznie zebrało nas się ok. 75 osób. Myślałam, że będzie nas trochę więcej, no ale cóż, ważne że i tak ktoś przyjechał :)

Banner, który załatwił cusek bardzo się przydał, udało nam się go zawiesić najpierw między rowerami, później między krzesłami.

Sam przejazd generalnie bez większych problemów, jednak nie było prawie nikogo z udzielających się ludzi, którzy by pomogli wszystko ogarnąć. Jednak z pomocą ochotników jakoś to wyszło, chłopaki świetnie poradzili sobie z zabezpieczaniem skrzyżowań :) Mnie niestety mało kto słuchał, czasami mnie ktoś wyprzedzał, a potem musiałam gonić i doprowadzać do porządku :P Ogólnie Masa na plus, chociaż zawsze mogłoby być lepiej :) Mam nadzieję, że za miesiąc pobijemy rekord w ilości ludzi i będzie nas duuużo :)

A tu zbiorowe zdjęcie (niestety nie wszystkich udało mi się objąć):

I chłopaki ze Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych :)