Bytom

Niedziela, 13 czerwca 2010
Wypad do Bytomia w celu szukania psa... Wczoraj tata wziął Maksia do pracy, nie po raz pierwszy zresztą. Biegał sobie normalnie jak zawsze i w pewnym momencie się stracił, tata szukał go cały dzień, no ale przepadł... Doszłam do wniosku, że trzeba tam jeszcze pojechać, pochodzić, powołać, może gdzieś leży czy coś. Miałam jechać tramwajem, no ale tata mówi, że dużo byłoby tam chodzenia i że pojedziemy na rowerach. Co prawda miałam obawy przed jazdą, bo to był pierwszy wypad taty od jakiś 5 lat, w dodatku na jakimś gracie z supermarketu, ale nie było tak źle. Do Bytomia jechaliśmy praktycznie główną drogą, potem zjechaliśmy w bok i jechaliśmy jakimiś terenami. Dojechaliśmy do kopalni, pytanie do zmiennika, czy Maks się pojawił, no ale niestety... Zaczęliśmy tam jeździć w kółko po hałdach, po lasach, dwa razy objechaliśmy, no ale nigdzie go nie było, w pobliskim parku również... Nawet nie chcę myśleć, że się nie znajdzie, że gdzieś wpadł pod samochód, czy coś. Z nami był prawie 16 lat... W końcu się poddaliśmy, nie było sensu jeździć w kółko... Do Katowic chcieliśmy wracać jakoś bocznymi drogami, a wyszła wycieczka krajoznawcza Bytomia, Świętochłowic i Chorzowa. Jechaliśmy w Bytomiu przez Karb, Szombierki, Łagiewniki, w Świętochłowicach przez Piaśniki, aż do Chorzowa, w sumie nie wiem gdzie, wiem, że wyjechaliśmy na Klimzowiec. Stamtąd na Tysiąclecie i w bok na Gliwicką i do domu. Kilometrów trochę wyszło, jestem zaskoczona, ze tata dał radę, co prawda jak wchodził do domu, to ledwo żył, ale dojechał :P Ale niestety wypad praktycznie na marne, Maksiu się nie znalazł...