Przed siebie :)

Sobota, 19 czerwca 2010
Miała być samotna wyprawa, chciałam porobić parę jakiś ciekawych fotek, ale gdy dojeżdżałam do AE, to zadzwonił Dawid i pytał się, czy nie wyjdę. No to w tył zwrot do parku Kościuszki, po drodze zahaczając jeszcze o dom zostawić zbędne ciuchy, bo jednak okazało się za ciepło. Z parku pojechaliśmy z Dawidem na Dolinę Trzech Stawów, potem gdzieś zjechaliśmy i błądziliśmy trochę, aż w końcu wyjechaliśmy na Nikiszowcu. Tam w sumie też nie wiedzieliśmy jak jechać, przejechaliśmy się trochę, żeby pooglądać jak dokładnie wygląda ta zabytkowa dzielnica, a potem wyjechaliśmy na Janów i stamtąd jakoś dostaliśmy się do Mysłowic. Także przejechaliśmy przez Brzęczkowice, Brzezinkę, Larysz, aż na Murcki i zaś na Dolinkę. Górek trochę było, także Dawid co chwilę musiał na mnie czekać... :P Z Dolinki do parku Kościuszki i każdy już w swoją stronę.

Ja nie wiem, ja tylko tak na przyszłość mówię =P
nax
- 17:14 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj
Tak ficus, w takim razie to nas widziałeś, nawet pamiętam, że ten bus tak trochę za przystankiem się zatrzymał :)

Nax, myśmy więcej szosą jechali, niż terenami :P
mycha89
- 09:48 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj
Do Myslowic terenami sie genialnie jedzie, sciezka szlakiem turystycznym jest prawie jak w Beskidzie Niskim. Zreszta widac z niej gory =P
nax
- 19:45 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj
Ok. 18:45 robiliście sobie przerwę przy przystanku na żądanie koło stacji benzynowej na Murckach? Wydawało mi się, że mignął mi Twój rower i ubranie, bo jechałem autobusem wtedy. ;)

To moje tereny. ;)
ficus
- 16:21 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iajas