WPKiW

Sobota, 14 sierpnia 2010
Czemu po tygodniu wstawania o 6.20 rano, kiedy chcę się wyspać w weekend, to oczywiście wstanę wcześnie? :P Także skoro wstałam, to wygramoliłam się z tego domu i ok. 8.30 wyszłam na rower. Trasa "lekko zmodyfikowana" - robiłam kółka w drugą stronę :D W parku rowerzystów brak praktycznie, jak już, to same starsze osoby, dużo natomiast biegaczy, no i jeszcze chłopak na rolkach się trafił (swoją drogą też bym tak chciała jeździć na rolkach :P). Po trzech kółkach od razu do domu. Chwilę po tym jak wróciłam dzwoni Raptor czy nie wyjdę z nim i Pablowem na rower. Także o 12 chłopaki byli już pod moją klatką. Miałam przyjemność obejrzeć ich szosy i nawet się przejechać :D Moje pierwsze słowa, to "ale lekkie" :D Maszyny super, chociaż miałam opory przed szybszą jazdą, poza tym jak siadłam na siodełku, to już i tak nie mogłam pedałować :P Heh, może i ja się kiedyś szosy dorobię... :P Z chłopakami zaś trzy kółka w parku i z powrotem do domu.
Wieczorkiem jeszcze jazda na ogródek.