WPKiW

Niedziela, 29 sierpnia 2010
Koło 10 wyjechałam sobie samotnie do parku, już w drodze zaczęło trochę padać, było zimno i myślałam, czy by nie zawrócić, ale w końcu nie lało, więc jechałam dalej. W parku już przestało padać, ale nadal było mi zimno (mimo długich spodni i bluzy), głowa mnie zaczęła boleć i w ogóle jakoś dziwnie się czułam... Spokojnym tempem zrobiłam dwa kółka, pod koniec zaczęło nawet słońce wychodzić, jednak gdy byłam już w centrum, to nad Chorzowem zaś pojawiły się ciemne chmury. Także uciekłam przed deszczem, bo jakieś pół godziny później zaczęło lać i u mnie :P

Wieczorem umówiłam się z Bartkiem, że pojedziemy do parku na koncert Myslovitz, jednak nie wpuszczali z rowerami, także doszliśmy do wniosku, że pojeździmy po parku i poszukamy keszów. Wiedziałam, że jest jakiś w tym a'la amfiteatrze, jednak byli tam ludzie, a krzaków było dość sporo, a ja nie wiedziałam, gdzie szukać :P Podjechaliśmy pod Planetarium w celu szukania kolejnego kesza. Tym razem poszło szybko, bo Bartek już wiedział gdzie jest schowany. Skrzynka mnie zaskoczyła, była duża i właściwie ciekawie ukryta :)

Wpisaliśmy się tylko do logbooka i odłożyliśmy skrzynkę na miejsce. Ruszyliśmy dalej z zamiarem szukania pewnego bunkra, jednak w ciemności było to niemożliwe, więc tylko tak poobjeżdżaliśmy park. Przy okazji przetestowałam lampkę, sprawuje się bardzo dobrze, w tych ciemnościach wszystko w miarę było widać :) Gdy już zrobiło się trochę zimno, to zawróciliśmy w stronę domu. No i w koncertu wyszła nocna jazda :P