Polska Złota Jesień :)

Czwartek, 23 września 2010
Pierwszy dzień jesieni i piękna pogoda za oknem, aż żal było nie skorzystać... :) Także po pracy do domu, szybko coś przegryzłam i przed 18 wskoczyłam na rower. Założenie było jedno - gdzieś w teren, bo dawno nie jeździłam, praktycznie ciągle gdzieś po asfalcie. Pojechałam sobie na Dolinkę i tam od razu odbiłam w boczne ścieżki. Jeszcze raz muszę napisać, że pogoda super, cieplutko, bezchmurne niebo. Na Dolinie widoki przepiękne, słońce już powoli zachodziło i pięknie to wyglądało.

Spokojnym tempem przejechałam przez Dolinę i skierowałam się w stronę Giszowca, jednak tam w połowie drogi zawróciłam, bo doszłam do wniosku, że już się ściemnia, a mi samej w lesie po ciemku nie uśmiecha się jeździć. Wracałam drugą stroną, też lasem, ale tam na szczęście już więcej ludzi chodziło :)

Znowu objechałam wszystkie stawy, zdążyło już porządnie się ściemnić. Szkoda, że miałam tylko telefon, żałuję, że nie wzięłam aparatu, bo wyszłyby super zdjęcia.

Nie mogłam się napatrzeć na księżyc...

A na koniec moje ulubione lilie... :)

Przypominam, że jutro kolejna Katowicka Masa Krytyczna! :)