WPKiW

Sobota, 2 października 2010
W końcu wyszłam na rower :) Ostatni tydzień miałam troszeczkę ciężki, poza tym pogoda nie dopisywała, a dziś wyszło słoneczko. Także popołudniu umówiłam się z Marcinem i zrobiliśmy chyba ze 3 kółka, część w towarzystwie jeszcze jednego starszego pana. Już pod koniec trochę zamarzałam, muszę przyznać, że butki są bardzo przewiewne, co na chłodniejsze dni już nie jest takie dobre. I muszę pomyśleć nad kupnem rękawiczek z długimi palcami, zastanawiam się tylko, czy kupować zimowe, czy letnie... Mimo wszystko w zimę nie zamierzam strasznie dużo jeździć, więc lepszym rozwiązaniem byłyby letnie. Może jakieś rady? :P

Będę miała czas, to porozglądam się po sklepach ;)
A z trasą, to na razie plany, zobaczymy jak to będzie w praktyce :)
mycha89
- 19:17 piątek, 8 października 2010 | linkuj
Slyszalem, ze planujecie wydluzyc trase masy katowickiej z 11 na 17km :P, zeby nie bylo tak , ze dojedziesz z czarnymi stópkami na mete ;)
razor84
- 20:26 niedziela, 3 października 2010 | linkuj
oczywiscie ze z palcami, a czy zimowe.. jesli bedziesz duzo jezdzic :P
jesli nie to letnie + zwykle. albo letnie + trekkingowe z membraną ;)

a butki.. witaj w rodzinie SPD z siateczka z przodu :D. ochraniacze, skarpetki, folia. do wyboru :P a i tak bedzie zimno
nax
- 10:18 niedziela, 3 października 2010 | linkuj
Mycha ;) rekawiczki raczej bardziej jesienno-zimowe, w innych nie pojezdzisz za dlugo. Uzywam bTwin z palcami, model wlasnie jak napisalem wczesniej i na taka pogode jak mamy teraz sa idealne, na temp. zalozmy okolice zera, takze chyba daja rade. Cena niska, do kupienia w Koodza.
devilek
- 22:25 sobota, 2 października 2010 | linkuj
z paluszakami ;)
barbisoft
- 19:23 sobota, 2 października 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emobs