Bytomska Masa Krytyczna

Piątek, 22 października 2010 Kategoria Masa Krytyczna
Już od dawna planowałam wybrać się na Masę do Bytomia, a i pogoda dziś była w miarę ładna, jednak za dużo chętnych na wypad nie było... Obdzwoniłam wszystkich znajomych, aż w końcu okazało się, że tylko Młody chciał jechać. O 16.45 umówiliśmy się pod City Rockiem, dołączyła się jeszcze jedna rowerzystka, i tak spokojnym tempem pojechaliśmy do Bytomia. Na miejscu byliśmy wcześniej niż zwykle nam się zdarzało być, także była chwila pogawędek i o 18 zaczęliśmy się zbierać. Przejazd mi się trochę dłużył, może dlatego, że w czasie wolnej jazdy coraz bardziej zamarzałam. W końcu dojechaliśmy do Parku Miejskiego, tam każdy mógł się posilić grochówką, a potem było zorganizowane ognisko. Po zjedzeniu kiełbasek jeszcze chwila pogawędki i z Młodym ruszyliśmy do Katowic. Zimno strasznie, mimo że byłam poubierana... Przed WPKiW rozdzieliliśmy się już z Młodym, także sama szybko przez park i do domu. Masa udana, wszystko ok, tylko te temperatury coraz niższe, będę musiała coś wykombinować, żeby tak nie marznąć...

Spadaj :P Jak na razie jest ciepło, będę się martwić, jak będzie zimniej :P
- 22:04 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj
cienias! :D
nie wieszej Krossa na wieszoku, no dziołcha.. :P
- 17:32 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj
Przy ognisku fajnie ciepło było :) No ja miałam na sobie dość grube rajstopy i na to górskie skarpetki i stopy mi zamarzały :P Pomyśle nad jakąś folią albo nad jakimś materiałem, żeby tą siateczkę przykryć. Zresztą chyba już nie zamierzam na jakieś dłuższe wycieczki się wybierać, jak już to Katowicka Masa, ewentualnie jakieś krótkie kręcenie.
- 19:21 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj
cienkie skarpety + grube/normalne skarpety i do 0 nie powinno byc problemu. potem dorzucic jakis kawalek folii czy czegos nieprzewiewnego na przod, na palce + kawalek materialu.
- 15:15 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj
A co do butkow to sprawdz moj patent skarpety rowerowe plus na to skarpety sportowe , ja jezdze w lidlowych ,az za cieplo czasem ,a tez niemam specjalnych MTB :)
barbisoft
- 14:36 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj
No przy takim ognisku to chyba dosc cieplo ? ;)
- 14:33 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj
doskonale wiem o czym piszesz i co czujesz nie czujac stop w tych butach ;)
ale wiadomo siateczke tutaj sobie bardzo pozwala ;p

trzeba bedzie butki poddac tunningowi i nakleic jakas folie ;>
razor84
- 23:58 niedziela, 24 października 2010 | linkuj
devilek, skojarzyłam Cię po czasie :) Wybacz, ale chyba więcej ludzi mnie kojarzy, niż ja ich :P Trzeba było pisać na forum MK, to byśmy zmienili godzinę zbiórki i pojechalibyśmy większą ekipą ;)

razor84, niestety wpisów będzie coraz mniej, chyba że będą jeszcze przebłyski ładnej pogody, bo jak widać, mimo że jestem poubierana, to zimno, zwłaszcza buty są baaaardzo przewiewne :P No ale swoje pewnie robiło też tempo, właściwie średnio 9km/h jechaliśmy. Ale i tak Masa była fajna :P
- 07:48 niedziela, 24 października 2010 | linkuj
Oooooo juz dawno Twojego wpisu nie czytalem ;)

czyli bylo prawie jak na kazdej masie... zimno i wolno ;P , czasami dochodzi jeszcze epitet "za długo" ;)

PS skoro zimno, a poubierana byla, to musi zwiekszyc tempo i wiecej jezdzic na stojaco :>
razor84
- 06:33 niedziela, 24 października 2010 | linkuj
no tempo to byla masakra miejscami
- 23:38 sobota, 23 października 2010 | linkuj
Przepraszam Mycha, ze na rynku w Bytomiu sie nie przedstawilem ;)

Zimno bylo, to tempo przejazdu takie, a nie inne.
devilek
- 22:38 sobota, 23 października 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cwmaw