WPKiW

Sobota, 29 stycznia 2011
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 0.0°C HRmax: HRavg
Pogoda dziś dopisała, bezchmurne niebo i orzeźwiające powietrze... :) Postanowiłam sobie zrobić dzień wolnego od nauki, poleniuchować i w końcu wyjść na rower pojeździć, bo już tak mnie korciło... :) Kondycja jednak mi spadła przez te 2 miesiące nicnierobienia, poza tym na śniegu też łatwo się nie jeździ :P Ale wybrałam się bardziej w celu porobienia zdjęć i takiego ogólnego rozruszania. Spokojnie zajechałam sobie do parku, tam od razu w oczy rzuca się budowa stadionu.

Przejechałam przez parę miejsc, którędy zimą nie chodziłam/nie jeździłam, strasznie tam pusto, nie to co latem.

Ale korzystając z tej "pustki" w końcu odnalazłam ten "bunkier", na którego się parę razy natknęłam, a nigdy nie umiałam tam trafić.

Ciekawe co tam kiedyś było i czy już dawno stoi tak opustoszałe.
Jeździłam sobie po tych mniej uczęszczanych drużkach, dojechałam w końcu pod Planetarium.

Tam trochę ślisko na drodze, parę razy bym miała spotkanie z ziemią, ale na szczęście udało się jakoś zachować równowagę :P

Po godzince już stopy mi zamarzały, mimo folii NRC, także spokojnie zawróciłam sobie do domu. Fajnie w końcu było znów sobie pojeździć, czekam z niecierpliwością na wiosnę... :)

A tu i właścicielka się załapała... ;)