Powrót z Ostravic

Niedziela, 3 lipca 2011
Zjazd z domku do sklepu, gdzie porobiliśmy małe zakupy na powrót. Niestety od rana mocno padało, więc zdecydowaliśmy się, że będziemy wracać pociągiem. Już sama jazda na pociąg dała mocno w kość, nogi miałam calutkie mokre, poza tym cała woda spod kół lądowała od razu na twarzy i średnio co było widać. Żadne peleryny ani worki na nogach nic nie pomogły :P

Pociągiem podjechaliśmy sobie do Czeskiego Cieszyna.

Tam kawałeczek na rowerach na polską stronę i powrót do Katowic. Maszynista był tak miły i wpuścił nas do pociągu 1,5h przed odjazdem, bo tak to musielibyśmy marznąć na dworze. Także w pociągu małe afterparty :) SPD czasami się przydają... :P

Już w Katowicach czekanie z ekipą, aż przyjedzie im pociąg do Zabrza/Gliwic i do domu :)

Podsumowując muszę napisać, że wypad bardzo udany, pogoda w miarę dopisała, bo dojechaliśmy o własnych siłach do Czech, a nie pociągiem. Powrót też miał swój urok :) Także teraz czekam na następny taki wypad :D