Hałda na Kostuchnie

Niedziela, 14 sierpnia 2011
Wczoraj był plan, żeby pojeździć po okolicach Katowic, jednakże z powodu brzydkiej pogody musieliśmy przełożyć z Garym nasze plany. Dziś jednak pogoda dopisywała, więc wsiedliśmy do pociągu i pojechaliśmy do Katowic. Najpierw na chwilkę do domku, a potem na ogródek. Wyczyściliśmy przy okazji nasze rowery po wczorajszej wyprawie :P

Jakoś przed 17.00 zebraliśmy się i wsiedliśmy na rowery. Celem była hałda na Kostuchnie. Pojechaliśmy sobie po drodze nad Staw Barbara i Janina, tam trochę zdjęć i znów w drogę.

Z Giszowca przez Murcki na Kostuchnę na hałdę. Widoki jak zwykle świetne, widać Beskidy :)

Chciałam pokazać Maćkowi na czym polega geocaching, więc podpowiedziałam mu, gdzie jest zlokalizowany kesz na hałdzie, jednak po dokładnym przeszukaniu nie znaleźliśmy żadnej skrzynki, ktoś musiał ją zwinąć...
Z hałdy już bardziej skrótami (właściwie lasami) pojechaliśmy sobie na ogródek, wzięliśmy swoje rzeczy i na chwilę do domu. W drodze do domu przypomniało mi się, że na pl. Wolności jest zlokalizowany jeden kesz, więc podjechaliśmy i szukaliśmy wskazówki (napisu "komar"), ale znaleźć nie mogliśmy. Ja już głodna i marudna nalegałam, żeby jechać do domu, no i wtedy niespodziewanie ten napis rzucił mi się w oczy :P Mała "czajana" i kesz podjęty :) Wpisaliśmy się, daliśmy przypinkę i odłożyliśmy na miejsce. W domu szybko coś zjeść, na pociąg i do Gliwic.