Ostravice (Czechy) - Chałupki

Niedziela, 28 sierpnia 2011
Rano po 7 pobudka, część sobie jeszcze spała, a ja z Darkiem i Kubą poszliśmy podziwiać widoki.

O 8.30 śniadanko, także tylko każdy polował na swoje ulubione jedzonko :P Po śniadaniu jeszcze trochę zdjęć, pakowanko i szybki szpil w pingla :P

Ok. 10 żegnamy Kubusha z Anią, którzy postanawiają jechać pociągiem, a sami również powoli się zbieramy. Jeszcze tylko parę grupowych zdjęć i w drogę :)

Najpierw jeszcze zahaczamy o zbiornik wodny Šance, widoki super :)

Słońce przygrzewało :P

Stamtąd ruszamy w drogę, po drodze zatrzymujemy się w Albercie, żeby zrobić zapasy alkoholu. Daniel miał bardzo ciekawy pomysł na przewiezienie swojego asortymentu :p

Stamtąd odłączamy się szybciej z Garym, bo ten miał problem z kolanem. Jedziemy we dwójkę swoim własnym tempem, później dopiero dogania nas reszta. Widoki super, ale podjazdy, które mieliśmy do pokonania dawały się we znaki :p

Tym razem ekipa znów nam ucieka, a my z Maćkiem nadal wolniejszym tempem. Postanowiliśmy, że w Chałupkach odbijemy na pociąg, bo dalsza droga nie miała sensu, za bardzo Maćka bolało kolano.

Dojeżdżamy w końcu do Granicy. Ostatnie pamiątkowe zdjęcie, zostawiamy z Maćkiem ekipę, która wraca do Gliwc/Zabrza na rowerach, a my kierujemy się na pociąg :p

Na szczęście długo nie czekamy, jedziemy najpierw pociągiem do Raciborza, tam przesiadka do pociągu do Kędzierzyna-Koźle, a stamtąd pociąg już bezpośrednio do Gliwic.

Zmęczenie już dawało się we znaki :P

No i nasze rowerki :)

Podsumowując: wypad bardzo udany, pogoda dopisała, towarzystwo również :) To była moja dłuższa jazda z sakwami i muszę przyznać, że aż tak tragicznie się nie jechało, zobaczymy za tydzień w Tatrach :)