Po rowerowych :)

Sobota, 14 kwietnia 2012
Dzisiaj od rana jeździliśmy z Maćkiem po rowerowych w poszukiwaniu sakw. Jeździłam z sakwami w lato, mogłam się przekonać czy faktycznie jest tak fajnie. I w porównaniu z jazdą z plecakiem - sakwy są o wiele lepsze. A że na wrzesień planujemy z Maćkiem przejechać Świnoujście - Hel, to jednak jakieś sakwy by się przydały. Crosso odpadają, mimo to że są bardzo dobre, jednak cena mnie przerasta. Myślałam nad Kellys Trial 45l i nad Kellys Hook. Jednak po przymierzeniu i zastanowieniu się zdecydowałam się na Hook'a. Mocowanie ok, sakwa 3 komorowa, każdą mogę wozić pojedynczo, więc to na plus. Zobaczymy jak się sprawdzą :)

A tu tak sakwa się prezentuje :P

Z rowerowego jeszcze do Forum i Areny i do domu :)

Witam
Czy mogłabyś napisać kilka słów więcej o tych sakwach. Bardzo mnie interesują i planuję ich zakup. Napisz na adrian_adrian@o2.pl
Adrian - 10:12 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj
Nie 29.04, ale 05.05 będę w Złotym Stoku. :) W ogóle kopę lat Cię nie widziałem! Muszę się wybrać na jakąś masę odświeżyć znajomości. ;)
ficus
- 11:07 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakw