Po Gliwicach

Czwartek, 17 maja 2012
Pr. maks.: 32.90 Temperatura: 12.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 306kcal Podjazdy: 60m Sprzęt: Kross Level A2 XT Aktywność: Jazda na rowerze
Dziś samotnie, Maciek szedł na 18 do pracy, więc wyszłam właściwie zaraz po nim i miałam zamiar jechać w stronę Łączy. Opis będzie pewnie bardzo niedokładny, bo trasę znam, ale żeby ją opisać, to już problem :P

Pogoda wietrzna i trochę pochmurna

Jechałam sobie przez pola i doszłam do wniosku, że nudno jechać znów w to samo miejsce, więc skręciłam sobie na jakiś czarny pieszy szlak i dojechałam do zielonego rowerowego, który prowadził między innymi koło tej wieży.

Okazało się, że wyjechałam na Ostropę, a tam już mniej więcej kojarzyłam, bo byliśmy tam z Maćkiem u mechanika. Pojechałam w stronę trasy technicznej wzdłuż A4, tam jakieś 7 km asfaltu i wyjechałam sobie na Rybnickiej. Postanowiłam podjechać na lotnisko zobaczyć jak tam Igry, ale o tej 18.50 jeszcze mało ludzi było. Musiałam się wrócić na Rybnicką, bo przez lotnisko nie było przejazdu, no i już do domu.

Nawet mi się mapkę udało narysować :P